0742422192

Politica de garantie- 90 de zile

Politica de Garantie -90 de zile

Stimate client,
Prin prezentul certificat de garanție se atestă că bijuteria achiziționată de dvs., îndeplinește parametri și cerințele de calitate în conformitate cu normele legale în vigoare. Garantăm că bijuteriile au titlul de 925 la mie. Bijuteriile SOUFEEL au în componență și elemente din aur de 14k respectiv 18k, precum și elemente ce conțin Cristale Swarovski, piele naturala și Sticla Murano.
Condiții de acordare a garanției si conformitații
Termenul de garanție asigurat de către vânzător pentru un produs este de 90 de zile si 14 zile pentru schimb/retur de la data achiziționării produselor. Garanția este valabilă doar pe teritoriul României pentru produsele achiziționate din România iar cumpărătorii trebuie sa facă dovada achiziționării lor printr-un document fiscal.
Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanție va fi rezolvată într-un termen de 15 zile calendaristice de la trimiterea produsului la sediul Soufeel România.
Instrucțiuni speciale de utilizare a bijuteriilor
Aliniați corect cataramele înainte să închideți brățara. Niciodată nu forțați pentru a închide cataramele, va duce la pierderea garanției. Argintul este un metal care se oxidează, procesul fiind accelerat de contactul cu umezeala. Oxidarea argintului este un proces natural, nu este un defect. Va recomandăm să feriți bijuteriile de lovituri, să deschideți cu delicatețe brățările, cerceii, colierele și lanțurile. Bijuteriile care conțin părți din piele naturală se deteriorează mai repede dacă intră în contact cu apa, detergenți, produse cosmetice sau chimice.
 Bijuteriile care conțin părți din cauciuc își pierd elasticitatea dacă intră în contact cu spray-urile sau cu orice alt produs petro-chimic. Materialele de natură organică, perle, coral, fildeș, sidef, email sunt sensibile la produsele cosmetice si petro-chimice. Cumpărătorul are obligația de a respecta instrucțiunile de folosire și întreținere a produselor Soufeel. Garanția se pierde in cazul in care produsul prezintă intervenții din partea unor persoane neautorizate de vanzător. Garanția nu se acordă în cazul uzurii normale a produselor datorată purtării lor. Ștergerea sau curățarea bijuteriilor se efectueaza cu o cârpă moale specială.
Produsul achiziționat este un produs autentic Soufeel
Importator: SC OCTOPUS PRIME SRL


Politica de returnare 

Mai jos se afla instructiunile detaliate despre cum sa returnati sau sa schimbati un produs. Politica intra in aplicare din ziua achizitiei. Va rugam sa vedeti daca vi se aplica acestea, si daca obiectul(le) sunt acoperite de Politica noastra de Garantie in 90 de zile si 14 zile pentru returnare/schimb.
  • Precizam ca toate bijuteriile sunt verificate atent inainte de expedierea lor la destinatie.

Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 14 zile si de garantie in 90 de zile cu ACOPERIRE COMPLETA.soufeelromania-reseller.ro este responsabila pentru taxele de transport)

  • Am trimis comanda gresita sau produsul(ele) gresite, ati primit produse defecte, sau calitatea produsului primit de dumneavoastra este una slaba/defecta.
  • Ati primit un talisman personalizat cu o fotografie gresita, alta decat cea comandata.
  • Inchizatoarea bratarii este defecta. 
  • Vopseaua se cojeste, Cristalele cad, etc. (Vom schimba produsul(ele) cu acelas produs, sau cu unul cu o valoare mai mica sau egala cu acesta.

Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 14 zile si de garantie in 90 de zile cu ACOPERIRE LIMITATA.(Clientul este responsabil cu plata taxelor pentru curier)

  • Ați ales brățara sau inelele greșite.
  • Un motiv personal cum ar fi faptul ca v-ati razgandit, sau produsul nu este pe gustul dumneavoastra, etc.
  • Elementele personalizate sunt unice, iar aceste returnări vor suporta o taxă de returnare de 30%

Urmatoarele Cauze NU sunt acoperite de politica noastra de returnare in 14 zile sau garantie de 90 de zile, si nu suntem raspunzatori pentru aceste probleme.

  • Produsele sunt expuse substanțelor corozive sau substanțelor chimice. Expunerea la substanțe chimice dure poate altera aspectul produsului dvs.  Aceste substanțe chimice includ, dar nu se limitează la acestea, argint lichid polonez, piscine, tuburi fierbinți și spa-uri. Argintul oxidat este ușor de deteriorat.
  • Produsele care sunt stricate prin folosirea sau manipularea defectuoasa sau prin faptul ca nu au fost intretinute corespunzator.
  • Obiectele din argint au detalii pentru care s-a folosit oxidarea. Cu timpul, ele pot sa se inegreasca. Pentru a remedia situatia, va rugam sa le curatati cu panza pentru lustruirea argintului, si vor reveni la forma initiala.

Procedura de Returnare:

  • Va rugam sa trimiteti o cerere la care sa atasati fotografii clare a produselor care prezinta probleme de calitate la adresa cs@soufeelromania.ro.
  • Va rugam sa urmati instructiunile care va sunt date de catre echipa noastra de serviciu clienti.

Va rugam sa urmati instructiunile de mai jos.

  • Produsele care sunt returnate, trebuie sa fie noi si nepurtate. Trebuie sa fie pastrate in forma originala si sa fie exact asa cum le-ati primit.
  • Va rugam sa contactati unul din reprezentantii echipei de serviciu clienti, pentru a cere autorizarea si instructiunile de returnare.