Politica de garantie- 90 de zile
Politica de Garantie -90 de zile
Stimate
client,
Prin prezentul certificat de garanție se atestă că bijuteria achiziționată de dvs., îndeplinește parametri și cerințele de calitate în
conformitate cu normele legale în vigoare. Garantăm că bijuteriile au titlul
de 925 la mie. Bijuteriile SOUFEEL au în componență și elemente din aur de
14k respectiv 18k, precum și elemente ce conțin Cristale Swarovski,
piele naturala și Sticla Murano.
Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de
garanție va fi rezolvată într-un termen de 15 zile
calendaristice de la trimiterea produsului la sediul Soufeel România.
Produsul
achiziționat este un produs autentic Soufeel
Importator: SC OCTOPUS PRIME SRL
Politica de returnare
- Precizam ca toate bijuteriile sunt verificate atent inainte de expedierea lor la destinatie.
Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 14 zile si de garantie in 90 de zile cu ACOPERIRE COMPLETA.soufeelromania-reseller.ro este responsabila pentru taxele de transport)
- Am trimis comanda gresita sau produsul(ele) gresite, ati primit produse defecte, sau calitatea produsului primit de dumneavoastra este una slaba/defecta.
- Ati primit un talisman personalizat cu o fotografie gresita, alta decat cea comandata.
- Inchizatoarea bratarii este defecta.
- Vopseaua se cojeste, Cristalele cad, etc. (Vom schimba produsul(ele) cu acelas produs, sau cu unul cu o valoare mai mica sau egala cu acesta.
Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 14 zile si de garantie in 90 de zile cu ACOPERIRE LIMITATA.(Clientul este responsabil cu plata taxelor pentru curier)
- Ați ales brățara sau inelele greșite.
- Un motiv personal cum ar fi faptul ca v-ati razgandit, sau produsul nu este pe gustul dumneavoastra, etc.
- Elementele personalizate sunt unice, iar aceste returnări vor suporta o taxă de returnare de 30%
Urmatoarele Cauze NU sunt acoperite de politica noastra de returnare in 14 zile sau garantie de 90 de zile, si nu suntem raspunzatori pentru aceste probleme.
- Produsele sunt expuse substanțelor corozive sau substanțelor chimice. Expunerea la substanțe chimice dure poate altera aspectul produsului dvs. Aceste substanțe chimice includ, dar nu se limitează la acestea, argint lichid polonez, piscine, tuburi fierbinți și spa-uri. Argintul oxidat este ușor de deteriorat.
- Produsele care sunt stricate prin folosirea sau manipularea defectuoasa sau prin faptul ca nu au fost intretinute corespunzator.
- Obiectele din argint au detalii pentru care s-a folosit oxidarea. Cu timpul, ele pot sa se inegreasca. Pentru a remedia situatia, va rugam sa le curatati cu panza pentru lustruirea argintului, si vor reveni la forma initiala.
Procedura de Returnare:
- Va rugam sa trimiteti o cerere la care sa atasati fotografii clare a produselor care prezinta probleme de calitate la adresa cs@soufeelromania.ro.
- Va rugam sa urmati instructiunile care va sunt date de catre echipa noastra de serviciu clienti.
Va rugam sa urmati instructiunile de mai jos.
- Produsele care sunt returnate, trebuie sa fie noi si nepurtate. Trebuie sa fie pastrate in forma originala si sa fie exact asa cum le-ati primit.
- Va rugam sa contactati unul din reprezentantii echipei de serviciu clienti, pentru a cere autorizarea si instructiunile de returnare.